Novosti

Prednosti Adwords oglašavanja

23.07.2014. 11:42:43

Prednosti Adwords oglašavanja

Optimiziranje sadržaja na svojim stranicama najbolji je način kako bi se povećala prisutnost na tražilicama, no postoje i drugi marketinški alati kojima možete povećati prisutnost svoje stranice na tražilicama, a jedna od njih je i AdWords.

Kod trenutnog pretraživanja Vaši klijenti traže Vašu stranicu prema nazivu tvrtke, dok su Vaši potencijalni klijenti vjerojatno u potrazi po temi ili mjestu za određenu uslugu koju traže.

AdWords je marketing tražilica koja radi na pricipu cijene – po – kliku (CPC). Korisnik uplati određeni iznos, a kod pretraživanja nekog pojma koji se odnosi na Vašu stranicu, Vaš oglas je na top poziciji. Kada potencijalni klijent klikne na Vašu stranicu, s Vašeg računa se oduzimaju novci. Kako bi zadržali kontrolu nad svojim troškovima, postavi se dnevni limit.

AdWords ima prednost da lako i vrlo brzo možete povećati popularnost i posjećenost Vaše stranice.

Kako bi AdWords imao što bolju učinkovitost vrlo je važno dok je u tijeku izrada web stranica ili izrada web shopa upotrebljavate riječi koje su ključne za Vaše poslovanje.

Još jedna prednost u odnosu na ostala oglašavanja je da možete pratiti uspješnost Vaše kampanje. Ako postavite Google Analytics onda imate mogućnost u detalje pratiti što posjetitelji žele i traže, na način koliko je ključnih riječi generirano, a zatim koliko je korisnika stvarno posjetilo Vašu stranicu.

To vam može pomoći da usavršite svoju kampanju, jer ako korisnici kliknu na Vašu sranicu, ali se ne odluče na Vaš proizvod ili uslugu možda je potrebno preispitati svoj pristup.