Novosti

Kako napraviti poslovni e-mail ?

15.02.2019. 15:10:00

Kako napraviti poslovni e-mail ?

Većina e-mail poruka koje dobivate ili koje ćete dobivati kada uplovite u poslovne vode bez obzira u kojem se poslu nalazite,
dobiti ćete s poslovnog e-maila tvrtke.

Bez obzira na to jeste li svjesno razmišljali ili ne, znate kako prepoznati poslovnu e-mail adresu od obične.

Obično se e-mail adrese kreiraju s imenom i prezimenom osobe u nazivu domene vaše tvrtke... primjer... ivan.horvat@tvrtka.hr

Svatko tko ima tvrtku trebao bi postaviti i poslovnu e-mail adresu te izbjegavati koristiti osobne gmail adrese u poslovne svrhe.

E-mailovi su mali, ali važan dio pokretanja vašeg poslovanja. Za sve koji ne znaju gdje započeti, napravili smo ovaj korisni vodič o tome
kako otvoriti poslovnu e-mail adresu.

1) Zašto otvoriti poslovnu e-mail adresu ?

Vrlo je vjerojatno da već imate e-mail adresu. Stoga se možete pitati zašto ne možete jednostavno koristiti svoju staru adresu za svu svoju poslovnu
korespondenciju. Je li doista toliko važno da stvorite profesionalni e-mail ?

Stvarno je važno da imate pravu poslovnu e-mail adresu, a ovdje je popis i zašto:

a) Poslovna adresa pokazuje i profesionalnost

Ako šaljete e-mail s osobne adrese vašeg imena ili možda nadimka npr.. marko_1989@gmail.com, iskreno vaši primatelji vas neće ozbiljno shvatiti.

b) Poslovna e-mail adresa koja dolazi s domene vaše tvrtke ima velikih prednosti u odnosu na privatnu postu, odmah komunicirate s ljudima preko e-mail
kojeg će primatelj shvatiti ozbiljno.

c) Svaki e-mail kojeg pošaljete ujedno je i promidžba vašeg branda ili tvrtke.

d) Svaki zaposlenik ili osoba koja ima vašu domenu unutar e-maila , svakom poslanom porukom ujedno radi i marketing jer će primatelji vidjeti da
se e-mail šalje s adrese vaše tvrtke.

e) Kada vaša adresa pošte koristi istu domenu kao i vaša web stranica, svaki primatelj e-maila od vaše tvrtke ima brzu i jednostavnu informaciju za
otkrivanje koja je vaša web stranica.

2) Kako otvoriti poslovni e-mail ?

Srećom, otvaranje poslovnog e-maila jednostavan je brz. Slijedite dolje navedene korake kako bi otvorili svoju poslovnu e-mail adresu:

a) Registracija domene

Naziv vaše domene je URL koji će ljudi upisati u preglednik kako bi došli do vaše web stranice.
Registracija domene vašeg naziva tvrtke ili brenda osigurava da vi posjedujete web stranicu i zadnji dio e-maila kojeg je potrebno
nakon registracija povezati na web hosting (smještaj web stranice i e-mailova na server koji je od 0-24 online).

Za registraciju domene nas možete slobodno kontaktirati putem naše kontakt forme, provjerit ćemo dali imate pravo na besplatnu domenu
ili ćete morati registrirati naplatnu domenu.

b) Web Hosting

Hosting ili Web Hosting je server ili računalo koje je od 0-24 online i koji omogućuje da je vaša web stranica i e-mailovi dostupni
u svako doba dana ili noći te iako ste odsutni od računala u trenutku primanja e-maila, e-mailovi se spremaju i čekaju na serveru da ih preuzmete.

Sigurno se pitate koji hosting odabrati, koji web hosting je najbolji ?

Extreme IT nudi kompletnu uslugu od registracije domene do smještaja e-mailova i web stranice te postavljanje i povezivanje
kako bi sve radilo i to unutar par sati od kad nas kontaktirate.

Svakako nas možete kontaktirati putem naše kontakt forme ili telefonskim putem i tijekom razgovora saznat ćemo informacije koje su nam
potrebne kako bi vam preporučili koji hosting paket je za vas.

c) Otvaranje poslovne e-mail adrese

Nakon što imate rezerviranu domenu i spojenu s web hosting pružateljem, korak za otvaranje jedne ili više e-mail adresa je jednostavan.
Potrebno vam je manje od 1 minute kako bi otvorili novu e-mail adresu.

Narudžbom web hostinga kod nas dobiti ćete detaljne upute kako otvoriti e-mail adresu nakon povezivanja domene i web hostinga.

Jedna smo od vodećih tvrtki u Hrvatskoj za registraciju domene i web hosting, stvorili smo brand pod nazivom xHosting.HR .

Kontaktirajte nas za otvaranje poslovnih e-mailova ili smještaj web stranice i pomoći ćemo Vam s kompletnim postupkom.