Cijena izrade web shopa
Jedan od najboljih načina za zaradu i proširenje vašeg poslovanja je izrada web trgovine. Međutim, za razliku od web stranica više vremena je potrebno uložiti za profesionalni dizajn web trgovine, web hosting i druge usluge da biste ju pokrenuli.
Zanima li vas što Extreme IT može napraviti za vas i po kojoj cijeni? Pročitajte tekst koji smo pripremili za vas i koji će vam pomoći barem malo da se snađete u moru novih pojmova i ponuda koje cjenovno jako variraju.
Koliko košta web trgovina?
Okvirne cijene za osnovnu izradu web trgovine su od 10.000 do 30.000 kuna, uključujući dizajn, razvoj i ostale potrebne stvari koje su potrebne za kvalitetno puštanje web trgovine online. Ako se radi o web trgovini koja je zahtjevnija te ima veću posjećenost imajte na umu i trošak održavanja web trgovine.
Za naprednije web trgovine cijena zavisi o broju naprednih modula koji će povećati prodaju i pretvorbu posjetitelja vaše web trgovine u vjernog kupca.
Velika većina naših naručitelja je izgubljena u moru ponuda koje su primili od konkurentnih tvrtki te se susreću s ogromnih razlikama u cijenama ponuda.
Savjetujemo vas da nas nazove ili pošaljete e-mail te će naš tim proći s vama sve nejasnoće i objasniti vam cjenovne razlike te pojmove s kojima se vrlo vjerojatno prvi put susrećete u životu.
Zašto cijena web trgovine toliko varira?
Nisu sve web trgovine jednake. Cijena će biti jeftinija ako želite malu trgovinu s malim mogućnostima.
Koji čimbenici utječu na cijenu web trgovine?
Kroz razgovor i sastanak s klijentom pogledamo pobliže svaku komponentu i funkcionalnost koja će utjecati na cijenu web trgovine.
1. Ukupan broj stranica na vašoj web trgovini
Količina unikatnih stranica koju želite na svojoj web trgovini prvi je ključni element cijene.
To znači da će trošak vaše stranice biti veći od “običnih” stranica kojima je cilj postići upite ili pružiti osnovne informacije o nekom poduzeću.
Međutim, ako prodaja funkcionira te je web trgovina napravljena kvalitetno, svaki ulog u vašu novu web trgovinu će se brzo isplatiti.
To znači veće početno ulaganje i veće troškove dizajna web trgovine, ali s većim potencijalom dugoročnog prihoda.
2. Web dizajn
Cjelokupna izrada web shopa još je jedan trošak pokretanja projekta. Ipak, to je bitan aspekt vašeg uspjeha.
Ako već posjedujete stranicu ili web trgovinu koja je zastarjela i nije moderno i dobro osmišljena, dolazite do ogromnog problema jer je to prvi dojam koji o vama steknu novi kupci. Potencijalni kupci će pretpostaviti da je vaša tvrtka ista kao i vaš dizajn - loša ili zastarjela.
Zbog toga ćete gubiti kupce na sve strane. Da biste to izbjegli, trebat će vam web dizajn koji nadopunjuje vaš brend.
Jednostavna, blago stilizirana, vrhunska i svjetska klasa četiri su standardne klasifikacije za stilove i nivoe web dizajna.
- Jednostavne web trgovine ugodne su oku i rade prema očekivanjima. Ovdje nema mnogo iznenađenja, ali je to jak temelj za web stranicu.
- Blago stilizirane web trgovine preuzimaju nešto više rizika svojim dizajnom i bolje iskorištavaju svoj prostor. To može uključivati dodatnu grafiku, živahniju paletu boja ili druge značajke dizajna.
- Profesionalan i istaknut izgled izdvaja vrhunske web trgovine. Jednostavne su, s grafikom visoke razlučivosti i paletama boja koje privlače ciljanu publiku web stranice.
- Konačno, postoje web trgovine svjetske klase. Ove su trgovine napravljene da se ističu iz gomile uključivanjem interaktivnih elemenata, slika visoke razlučivosti, videozapisa i niza korisnih značajki. Web trgovine svjetske klase ne samo da korisnicima pruža izvrsno iskustvo kupnje, već i osvaja nagrade.
Drugim riječima, ako želite biti sljedeći Amazon, potrebna vam je web trgovina svjetske klase. Međutim, očekujte da ćete platiti više za dizajn takve trgovine.
S druge strane, ako sve što želite učiniti jest služiti svojim postojećim klijentima, bila bi dovoljna jednostavna ili umjereno stilizirana izrada web stranica odnosno izrada web trgovine.
3. SEO za web trgovinu
Proces optimizacije vaše web stranice tako da se prikazuje više u Google rezultatima kao i na boljim pozicijama pri pretraživanjima kupaca, poznat je kao optimizacija za tražilice (Search Engine Optimization ili SEO).
To je također ključna stavka u dugoročnom uspjehu poslovanja vaše web trgovine. Morate privući klijente koji koriste tražilice ako želite povećati svoj prihod.
Nećete moći preživjeti ako nemate dosljedan priljev novih potrošača, ali i onih koji vam se vraćaju.
SEO za web trgovinu, s druge strane, bit će mjesečni trošak koji nije obvezan ali u samim počecima otvaranja nove web trgovine je poželjan dok ne steknete određenu bazu kupaca i dostignete određenu online reputaciju. Bez digitalnog marketinga rast web trgovine je moguć ali sporiji. Kako biste izbjegli da vas konkurencija izbaci s najboljih Googleovih pozicija potrebno je puno kontinuiranog rada.
To implicira da SEO nije jednokratni projekt. Morate stalno poboljšavati svoju web stranicu kako biste pridobili nove klijente.
Jednostavno ćete zaostati za svojim konkurentima ako to ne učinite. Kao rezultat toga, bilo bi dobro da uračunate SEO troškove kao stalne troškove web trgovine.
4. Responzivan web dizajn
Responzivni dizajn postaje potreba svake web trgovine i on se smatra obveznim odnosno naša tvrtka više ne izrađuje web trgovine koje nisu automatski optimizirane za mobilne uređaje te tablete. Imat ćete klijente koji pregledavaju vašu web trgovinu sa svojih telefona, tableta, pa čak i satova, bez obzira na to što prodajete.
Morate ih prihvatiti, pogotovo zato što sada čine oko polovicu cjelokupnog internetskog prometa.
Responzivni dizajn doskače tom “problemu.” Vaša web trgovina automatski će se uklopiti i uskladiti s bilo kojim uređajem koji kupac koristi za kupnju uz pomoć responzivnog dizajna.
Dakle, ako netko posjeti vašu stranicu na pametnom telefonu, imat će sjajno iskustvo kupnje zahvaljujući velikim, preglednim gumbima, dobro dizajniranom izgledu i potpunoj funkcionalnosti.
Ako netko kupuje na vašoj web trgovini pomoću prijenosnog računala, imat će fantastično iskustvo kupnje koje je prilagođeno njihovim potrebama te dimenzijama računalnog ekrana, kakva god ona bila.
Responzivni dizajn je win-win koji je internetu, posebice web trgovinama, uvijek bio potreban.
Mogli biste izgubiti više 50% potencijalnih kupaca ako nemate responzivnu web trgovinu.
To je značajan gubitak za svaku tvrtku i dodatno otežava razvoj poslovanja.
5. Integracija baze podataka i ERP sustava u web trgovine
Integracija baze podataka obično nije obavezna i samo veće tvrtke imaju potrebu za navedenom funkcionalnosti.
Integracija baze podataka omogućuje vašoj tvrtki da prati sve svoje proizvode, osoblje i klijente na jednom mjestu te da je web trgovine uvijek sinkronizirana s vašim ERP sustavom.
Naša tvrtka vašu web trgovinu može povezati sa svim poznatim ERP softverskim rješenjima.
6. Funkcionalnost web trgovine
Budući da gradite web trgovinu, trebat će vam sve funkcije koje dolaze s njom.
Košarica, procesi naplate, zaštita identiteta potrošača i personalizacija primjeri su nekih funkcionalnosti. Možda ćete htjeti uključiti i razne fotografije istog proizvoda, kao i videozapise koji ilustriraju kako koristiti određene proizvode. Listovi sa specifikacijama, listovi s uputama i drugi materijali mogu biti uključeni uz neke stavke, koje prema zakonu moraju biti uključene u opis određenih proizvoda.
Poželjno je konzultirati se s web dizajnerom ili programerom tvrtke koju odaberete za izradu vašeg projekta jer utvrđivanje svega je za vas bitno zato što ćete dobiti točnu cijenu izrade samog projekta bez dodatnih i neočekivanih troškova.
7. CMS za web trgovinu
Sustav za upravljanje sadržajem (CMS) korisničko je sučelje koje vam omogućuje da unašate izmjene na svoju web trgovinu bez izravnog izmjenjivanja koda.
Prvi važan element koji treba uzeti u obzir je vrsta funkcionalnosti koja vam je potrebna za web trgovinu.
Budući da ćete dodavati nove kategorije i stranice proizvoda, željet ćete da sve izgledaju isto. To vam omogućuje da ojačate svoj brend i pružite svojim korisnicima ugodno, poznato iskustvo prilikom svake kupnje.
Imajući to na umu, dogovor oko CMS-a kritična je odluka koju treba pažljivo razmotriti. Ispitajte što vam možemo ponuditi, razmislite o svojim budućim ciljevima i odaberite izbor koji ima najviše smisla. Sve web trgovine koje smo izradili i koje ćemo u budućnosti izrađivati uključuju CMS sustav kako bi samostalno i lako mogli voditi web trgovinu bez naše pomoći.
Kolika je cijena održavanja web trgovine?
Iako bi vam ranije navedene varijable cijena web trgovine mogle pomoći u procjeni troškova izgradnje vaše online trgovine, morate uključiti i tekuće troškove vođenja web prodajnog mjesta.
U nastavku ćemo detaljno proučiti ove cijene kako biste znali koliko bi točno koštala web trgovina na godišnjoj bazi.
1. Zakup domene
Cijena od 0 kn do 625 kn.
Da biste izgradili uspješnu web trgovinu, trebat će vam nezaboravan naziv domene. Internetska adresa vaše tvrtke je naziv njezine domene. To je važan aspekt vašeg cjelokupnog brenda i bez njega ne možete napraviti web trgovinu.
Možete dobiti naziv domene kao vaša tvrtka za 0 kn godišnje.
Međutim, ako želite kratko ime domene koje završava na ".com", morat ćete platiti 99 kn godišnje, dok za .HR domene koje su različitog naziva imena tvrtke cijena je 625 kn godišnje.
2. Web hosting
Trošak se kreće od 300 kn godišnje za obične i jednostavnije web trgovine pa sve do zakupa VPS servera koji mogu izdržati veliku navalu kupaca i posjetitelja što je okvirno 1000-1500 kn mjesečno.
Trebat će vam netko tko će ugostiti (hostati) vašu domenu nakon što je zakupite.
Korisnici mogu posjetiti vašu web trgovinu zahvaljujući hosting uslugama. Daju vam prostor na svojim poslužiteljima kako biste mogli raditi na svojoj web stranici.
Pronalaženje tvrtke koji vam omogućuje da vam pruži kompletnu uslugu od temelja je najbolja opcija. Kao rezultat toga, vaša će tvrtka imati izrazitu online prisutnost koja će je izdvojiti od konkurencije.
Ipak, postoji značajna razlika u cijenama hosting paketa. Budući da neki pružatelji hosting usluga pružaju pomoć i druge usluge za vašu trgovinu, dok drugi jednostavno pružaju prostor na serveru, a sve ostalo je na vama.
Podrška se u početku možda neće činiti važnom, ali je kritična ako imate ogromnu web trgovinu. Želite imati telefonski broj na koji možete nazvati ako nešto pođe po zlu s vašom trgovinom kako ne biste izgubili svoj dnevni prihod.
Drugim riječima, jeftin hosting znači da nećete dobiti nikakvu pomoć.
Extreme IT nudi usluge i kvalitetnog te brzog web hostinga. Osim pristupačnih cijena, nudimo i 24-satnu podršku.
3. Interaktivna multimedija
Multimedija, kao što je video, također je korisna za vašu web trgovinu. Kako biste kupcima dali bolju sliku o tome što proizvod radi, možete koristiti multimediju za dopunu popisa proizvoda, fotografija i opisa.
Korištenje videa također vam omogućuje promoviranje vaše web stranice na YouTubeu i drugim društvenim mrežama. Kada je u pitanju privlačenje novih klijenata, ovakve stvari čine veliku razliku.
4. Održavanje web trgovine
Vaša web trgovina, kao i ceste, zahtijeva redovito održavanje kako bi kontinuirano radila s vrhunskom izvedbom i bez problema.
Održavanje web trgovine podrazumijeva rješavanje svih kvarova koji se pojave, dodavanje novih dijelova određenim područjima vaše trgovine i održavanje trgovine funkcionalnom.
Samo je pitanje vremena kada će se na vašoj web trgovini pojaviti problemi ako je ne ažurirate.
To može biti greška pri naplati, grafička pogreška na slikama vaših proizvoda ili stranice koje ne reagiraju.
Što god da se dogodi, htjet ćete biti sigurni da imate nekoga na vašoj strani tko može održavati vašu trgovinu iz dana u dan.
11 pitanja koja si trebate postaviti prilikom dogovora o web trgovini
Budući da je svaka tvrtka drugačija, ne postoji način izračunavanja točne cijene web trgovine. Međutim, moći ćete identificirati osnovni raspon cijene ako razmislite o svojoj tvrtki, svojim ciljevima i onome što točno želite postići.
Pogledajte još jednom stavke koje smo gore spomenuli nakon što odgovorite na pitanja u nastavku. Odredite kako vam svaka od njih može pomoći u postizanju ciljeva vaše tvrtke.
Jer kada radite web trgovinu, vaš cilj ne bi trebao biti samo uspjeh - trebao bi biti da nadmašite svoju konkurenciju.
Nema potrebe za panikom ako trenutno ne znate odgovore na sva ova pitanja koja utječu na cijenu web trgovine; bitno je da ih shvatite prije nego što uložite kapital u izradu web trgovine. Odgovori na ova pitanja mogli bi vam pomoći da unaprijed procijenite cijenu svoje nove web trgovine.
1. Hoće li mi trebati pomoć pri hostingu?
- Ako je tako, pronađite pružatelja usluga po razumnoj cijeni.
- Ako ne, pogledajte neke od dostupnih jeftinijih opcija hostinga.
2. Što bi moj sustav za upravljanje sadržajem (CMS) trebao raditi?
- Odaberite detaljnije rješenje ako vam je potrebna velika raznolikost i funkcionalnost.
- Ako samo s vremena na vrijeme trebate dodati proizvod ili izmijeniti opis, jednostavniji CMS je prihvatljivo rješenje.
3. U kojoj mjeri želim svojim korisnicima dati kontrolu?
- Idite na maksimalnu funkcionalnost i integraciju baze podataka ako želite dati puno kontrole nad prilagodbom.
- Korisnička imena i lozinke spremajte samo ako želite dodijeliti osnovnu kontrolu (
4. Koju vrstu dizajna web stranice trebam?
- Ako se želite izdvojiti od konkurencije, uložite više novaca u dizajn stranice i više klase.
- Ako sve što želite učiniti je prodavati i natjecati se, odaberite nešto jeftiniji dizajn.
5. Imam li puno stranica s proizvodima?
- Pripremite se na puno stranica ako želite prodavati puno proizvoda.
- Ako vam je potrebno samo nekoliko stranica, smanjite verziju web trgovine.
6. Trebam li određeni broj stranica samo za tekst?
- Trebat će vam puno stranica samo za tekst ako želite ciljati mnogo različitih niša u svojoj bazi potencijalnih potrošača.
- Ne trebate mnogo stranica samo za tekst ako ste jednostavno zainteresirani za svoju trenutnu bazu potrošača.
7. Kolika bi trebala biti duljina tekstova na stranicama?
- Vaše stranice trebaju sadržavati tisuće riječi ako želite da se visoko rangiraju na tražilicama.
- Vaše stranice mogu biti puno kraće ako želite da web trgovine brzo odgovara na upite.
8. Kakve SEO usluge su mi potrebne?
- Trebat će vam skupe SEO usluge ako želite pobijediti svu konkurenciju.
- Osnovni SEO može biti dovoljan ako se samo želite natjecati i koristiti druge kanale prodaje.
9. Je li doista potrebno da koristim interaktivan sadržaj?
- Interaktivan sadržaj na stranici potreban ako želite imati interaktivne ili prepoznatljive komponente na svojoj web stranici.
- Ne koristite puno interaktivnog sadržaja ako želite da vaše web mjesto u potpunosti može pretraživati Google i druge tražilice.
10. Je li integracija baze podataka i povezivanje ERP sustava potrebna na web trgovini?
- Integracija baze podataka je potrebna ako želite imati uvijek aktualno stanje skladišta za svoje klijente i buduće kupce.
- Ako se radi o jednostavnijoj web trgovini bez potrebe za aktualnim stanjem skladišta i stanja dostupnosti u poslovnicama, onda vam povezivanje s ERP sustavom nije potrebno.
11. Trebam li zaista održavanje web stranice?
- Održavanje web stranice ključno je ako želite nastaviti zarađivati i svojim potrošačima pružiti ugodno korisničko iskustvo.
- To je u biti polica osiguranja od svih potencijalnih problema.