On-site i Off-site SEO - Što trebate znati

On-site i Off-site SEO - Što trebate znati


Optimizacija za tražilice (SEO) dolazi u mnogim oblicima i veličinama. Nije ograničeno na jednu tehniku ​​ili jedan jedini alat.

Ako ste tek započeli sa SEO-om, poželjet ćete znati razliku između On-Site i Off-Site SEO-a.

Svaka vrsta nudi pogodnosti koja pomažu vašoj tvrtki da stekne više posjetitelja web stranice. Dok je nekim strategijama potrebno nekoliko sati da se izvrše, druge taktike će uključivati ​​dodatno vrijeme za planiranje.

On-Site SEO

On-site SEO se fokusira na optimizaciji pojedinih stranica kako bi zaradili organski promet pretraživanja. Primjenom ovih tehnika pretraživačima je lakše kategorizirati vaš sadržaj.

1) Istraživanje ključnih riječi

Sve tvrtke žele više prometa na web stranicama. Kako bi stekli te posjetitelje, započinje s razumijevanjem istraživanja ključnih riječi.

Potrošači unose ključne riječi u tražilice da bi pronašli određene informacije.

Poznavanje namjere vaših potencijalnih kupaca pomoći će vam da napravite sadržaj s ciljanim ključnim riječima. Tako dobivate kvalificirane posjetitelje, a ne samo svaku znatiželjnu osobu na mreži.

2) Povezivanje unutar web stranice

Kada pojedinac dođe na neku web stranicu, vrlo je vjerojatno da će htjeti saznati više o navedenim konkretnim informacijama. Unutarnje povezivanje daje vam priliku da djelujete kao turistički vodič, a posjetitelja pošaljete na drugu odgovarajuću stranicu.

Unutarnje povezivanje pomaže pretraživačima da pretražuju vašu web lokaciju. Dakle, usmjerite posjetitelje na drugu relevantnu stranicu na vašem web mjestu.

3) Brzina web stranice

Prije nekoliko godina tražilice su objavile kako će brzina stranice na web mjestu utjecati na njezino rangiranje. Ova smjernica i danas utječe na SEO. Kao rezultat toga, trebali biste pratiti vrijeme učitavanja stranica.

Velike slikovne datoteke mogu negativno utjecati na brzinu stranice. Ovaj problem možete riješiti pomoću alata kao što je TinyPNG za smanjenje veličine datoteke.

Off-site SEO

Izvanmrežni SEO proces je poboljšanja vašeg ranga pretraživanja putem prometa preporuka. Te tehnike uključuju podizanje svijesti o robnoj marki i stvaranje izvanrednog sadržaja.

1) Odnosi s javnošću

Percepcija vašeg poslovanja informira kupce o odlukama. Odnosi s javnošću zajedno sa SEO-om služi u svrhu povećanja vaših ulaznih veza i prepoznatljivosti branda.

Zarada preko web stranica i prodajnim mjestima počinje s razvojem primamljive priče o vašem poslovanju.

2) Pisanje bloga na drugim portalima

Pisanje sadržaja još je jedan način dobivanja povratnih veza za vaše web mjesto.

Također ćete htjeti odabrati temu koja će odgovarati čitateljima. Ako je moguće, ispričajte priču o nedavnom iskustvu, osvijetlite korisničku priču s humorom ili čak privucite pažnju ljudi zadivljujućim statistikama.

3) Influenceri

Influenceri su pojedinci koji oblikuju potrošačke navike kupnje. Mogu uvjeriti ljude da posjećuju web stranice, isprobavaju proizvode i pridružuju se društvenim zajednicama.

Kad se vaše poslovanje suoči s novom društvenom publikom, otključava potencijal za više sljedbenika i angažman. To može dovesti do većeg prometa na web lokaciji, povratnih veza i ostalih faktora koji poboljšavaju SEO.

Provedite istraživanje prilikom odabira influencera. Važno je da njihove vrijednosti odgovaraju vašoj robnoj marki, a njihova publika ima neki interes za vaše proizvode.

Želite li ponudu? Nazovite nas +385 1 7899 620

Ponudu je moguće zatražiti putem e-maila info@extremeit.hr ili klikom na gumb ZATRAŽI PONUDU

Zatraži ponudu